Vissteigers en keerwand prefabriceren

Nu de graafwerkzaamheden welke door Smits & de Klein uit Alphen worden uitgevoerd in een ver gevorderd stadium zijn was het vandaag tijd voor de nodige voorbereiding voor de volgende fase.

Zodra het graafwerk is afgerond zullen we direct gaan starten met het aanbrengen van de keerwanden, de nieuwe vissteigers en het terugplaatsen van de gerestaureerde bestaande vissteigers.

Maar voor het zover is moeten we nog eerst 165mtr keerwand en 11 nieuwe vissteigers in elkaar gaan zetten. Gelukkig hadden er zich voor vandaag 18 leden aangemeld om te komen helpen waardoor we al flink zijn opgeschoten. Volgende week alleen nog de laatste 45 mtr keerwand in elkaar zetten en een deel van de bestaande vissteigers nog restaureren.

Namens het bestuur willen wij alle leden die vandaag aanwezig waren ontzettend bedanken voor jullie inzet. Zonder jullie hulp waren we nooit zo ver gekomen vandaag.

Mochten er nog meer leden zijn die aan de metamorfose van onze put mee willen helpen,jullie zijn van harte welkom, we zoeken nog versterking voor de volgende datums:
26-Jan, 2- Feb, 9- Feb, 16- Feb, 23- Feb

Building#theschipslei2.0#togheterwecanmakeitposible??